Hoci je to takmer neuveriteľné, náš slogan "Pretože Vy za to stojíte" už oslavuje 50 rokov. Už celé pol storočie sa usilovne snažíme podporovať ženy v rámci procese uvedomenia si vlastnej hodnoty a krásy - poskytujeme im kvalitné produkty starostlivosti o pleť, vlasy aj dekoratívnu kozmetiku a zároveň sa podieľame na projektoch zameraných na podporu sebavedomia. Pri tom máme obrovské šťastie a zázemie v našom prevratnom výskume, našich produktoch a službách, ktoré dohromady majú neuveriteľnú silu pomôcť ženám postupne získavať zaslúženú pozíciu v spoločnosti. Značka L'Oréal Paris neustále vyvíja prevratné, ale zároveň dostupné inovácie, bez kompromisov v rámci účinnosti a bezpečnosti produktov, čo v konečnom dôsledku umožňuje ženám cítiť sa silné. Ďalej značka dlhodobo spolupracuje s rozsiahlou skupinou veľmi rôznorodých a medzinárodných ambasadorek, ktoré dokonale reprezentujú krásu vo všetkých jej rôznorodých podobách a formách. Ďalej pracujeme na odstránenie bariér, ktoré doteraz stáli medzi ženami a ich ambíciami. Naša misia v budovaní ženského sebavedomia bude ukončená v momente, kedy ženám už nebudeme musieť ich hodnotu ďalej pripomínať.“
Delphine Viguier-Hovasse, globálna prezidentka značky L’Oréal Paris
Legendárny slogan, ktorý zjednocuje ženy na celom svete
Slogan vznikol v roku 1971, jeho autorkou je Ilon Specht, vtedy 23-ročná autorka reklamných textov z newyorské pobočky reklamnej agentúry McCann. Išlo o vôbec prvý reklamný slogan na podporu sebavedomia, ktorý spotrebiteľa dnes oslovuje rovnako, ako v dobe svojho vzniku. "Pretože vy za to stojíte" predstavuje symbol, ktorý dodáva sebavedomie ženám každého veku a spoločenského postavenia a podporuje ich v tom, aby verili v samú seba a vo svoju krásu. Inšpiratívne ženy z rôznych kultúrnych prostredí v úlohe ambasadorek značky sú toho živým dôkazom.
V USA sa tento slogan objavil prvý krát v televíznej kampani na farby na vlasy L’Oréal Paris Préférence, a bol takmer produktom sám o sebe, a to veľmi dôležitým. Hnutie na podporu ženských práv stále naberalo na sile a pomáhalo ženám sa oslobodiť od tradičnej úlohy ženy v domácnosti, ktoré prevládalo od päťdesiatych rokov.
“Najmä muži boli zvyknutí vidieť obraz ženy v reklame napríklad ako postavu sediacu pri okne, sa záclonami povievajúcimi vo vetre. Žena bola skrátka vnímaná skôr ako objekt, väčšinou bola len obrazom bez hlasu. Chcela som ukázať ženu skutočnú, ktorá je asertívna a súčasná, zároveň som chcela, aby ju reklama ukázala v pozitívnom svetle"
Ilon Specht, autorka sloganu
Revolučné bolo tiež počuť v reklamnom spote ženský hlas; reklamné slogany z veľkej väčšiny nahovárali muži, pretože tón ich hlasu bol považovaný za dôraznejší. Zrazu sa tu objavila žena, ktorá hovorila v prvej osobe, vyjadrovala svoje pocity a zdieľala skúsenosť s určitým produktom - to bol úplne prevratný prístup. S tým, ako ženy v priebehu sedemdesiatych rokov potvrdzovali svoju nezávislosť, naberal slogan postupne na sile. V rokoch osemdesiatych bola už myšlienka "Pretože vy za to stojíte" v mysliach žien plne zakotvená, však nestratila na dôležitosti ani v rokoch deväťdesiatych, kedy sa ženy naďalej snažili získať lepšiu pozíciu v rámci pracovného trhu.
Ako sa značka L'Oréal Paris dostávala postupne do ďalších a ďalších regiónov, ako napr. na Stredný východ, do Indie alebo do ďalších ázijských krajín, dostával sa slogan "Pretože vy za to stojíte" pod kožu čoraz väčšiemu počtu žien, ktoré sa tiež snažili získať lepšiu pozíciu v rámci spoločnosti. Od svojho vzniku bol preložený do 40 jazykov a stal sa takmer "bojovým pokrikom" zjednocujúcim ženy po celom svete: aby sa už nebáli ísť za svojím cieľom a nikdy nestrácali sebadôveru.
Posilnenie postavenia žien prostredníctvom krásy podporenej vedou
Značka L’Oréal Paris, opierajúca sa o priekopníckou vedu, zlepšuje postavenie každej ženy prostredníctvom špičkových kozmetických výrobkov, ktoré sú poháňané najnovšími pokrokmi v oblasti kozmetických receptúr a službami. Najmodernejšie výrobky značky dodávajú ženám sebavedomie, a zároveň im pomáhajú zaujať v spoločnosti miesto, aké si zaslúžia, byť úspešnými a meniť svet k lepšiemu. Spoločnosť L’Oréal Paris už viac ako storočie sprístupňuje prelomové kozmetické inovácie všetkým, a to bez kompromisov v rámci ich účinnosti a bezpečnosti. Podpora sebadôvery takýmto spôsobom je kľúčovým faktorom prispievajúcim k posilneniu postavenia žien.
Značka vždy verila, že každá žena, nech už je kdekoľvek na svete, by mala mať prístup k cenovo dostupným a kvalitným kozmetickým výrobkom, ktoré jej umožňujú uveriť vo svoju vlastnú hodnotu, pretože my za to stojíme.
Skupina ambasádoriek zdôrazňujúcich postavenie žien a inkluzívnu krásu
L’Oréal Paris, ikona francúzskej krásy na celom svete, reprezentuje krásu vo všetkých jej podobách. Neexistuje žiadna vízia krásy pre všetkých. „Dream Team“ značky L'Oréal Paris zastupuje rozmanitá skupina ambasádoriek, vrátane hviezd z filmového, módneho a hudobného priemyslu, ktoré pomáhajú posilňovať postavenie každej ženy bez ohľadu na jej vek či pôvod. Tieto vzory, ktoré zosobňujú odhodlanie a ženskú silu, inšpirujú každú ženu k viere vo svoju vlastnú hodnotu.
Medzi naše výnimočné tváre patria Aja Naomi King, Andie MacDowell, Amber Heard, Aishwarya Rai Bachchan, Camila Cabello, Celine Dion, Cindy Bruna, Duckie Thot, Eva Longoria, Gemma Chan, Gong Li, Helen Mirren, Jaha Dukureh, Jane Fonda, Katherine Langford, Leila Bekhti, Liya Kebede, Louise Bourgoin, Luma Grothe, Marie Bochet, Nidhi Sunil, Soo Joo Park a Viola Davis. Každá z nich svojím jedinečným spôsobom využíva svoj hlas a vplyv na to, aby posilnila a inšpirovala ženy.
Keď v našich reklamách vyslovia: „Pretože my za to stojíme“, zosilňujú tým odvážne posolstvo značky L’Oréal Paris a umožňujú každej žene osláviť jej hodnotu.